Det där


Nytt mörkrött nagellack. H&M ftw.

GO BRITAIN! Ja, köpte den till slut. Kunde..inte..motstå..kraften. Men, den kommer nog till användning, asigt snygg är den ju! GT finns den på!

Monki står för denna grå/vita stickade kofta.. som är extremt mysig. Vad aktionsaktigt det där lät..

Transparent och svart. MQ it is.

Wow, det kom upp till slut..! Fantastiskt, stolt över mig själv. Och vet ni vad?! Vänner boxen har äntligen kommit! Min älskade, efterlängtade, fantastiska, otroliga (nog med adjektiv) box.. så länge jag har velat ha den! Funderat på att köpa den i över ett år tror jag, och äntligen gjorde jag slag i saken så att ungefär en fjärdedel av min lön från i somras försvann. Men det var det banne mig värt! Två filmer med MJ kom också hit flygande.. typ. ME LIKE.


Kommentarer
Postat av: louise

riktigt snygga grejs där jah! gillar toppen från mq skarpt, provade den i fredags.. sjukt snygg!

2009-10-05 @ 20:15:11
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0