Salut dans la maison


En bild på en julklapp blev det iaf. Löv it. Inte helt misslyckat får jag väl säga då. Men vad det är för bild kan man undra över. Och ja, det blev lite tid över till uppdatering, men egentligen gick jag faktiskt upp för att städa. Men det är ju jag.
På tal om bananer, tänkte jag dela med mig av lite vad som helst. Har funderat mycket över nyårslöften. Eller mycket och mycket, iaf att jag ska ha en del. Så får väl ta och skriva ner dem. Fast inte här... än iaf. Dock undrar man ju hur intressant det kan vara för er att läsa, men det är ju min blogg, så mohaha. I övrigt har jag även funderat på att beställa fotografier snart så jag kan börja sätta upp massor på mitt snetak. Amra ska hit på tisdag så hon också kan välja ett par. Beställa filmer hade jag också tänkt, vill ha maaaaasssooor, och nu har man ju pengar so why not? Men, nu skriver jag bara nonsens, som vanligt, så I'm out... men, ni får faktiskt en sång att lyssna på, visst är jag snäll?


Kommentarer
Postat av: louise

hah,ellerhur det är liksom så sorligt.. hah, ;)<3

2009-12-27 @ 17:12:05
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-27 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0