Just like a rollercoaster


Lerhjärta som Louises lillasyster har gjort. Mer kärlek åt folket!

Pariserhjul.

Clowner yes.

Parisehjul för barnen också.

Himlen var fin.

Fika på Mossbys Kaffestuga med mormor och morfar. Dock åt inte jag detta, utan morfar, haha!

Sammanfattning av gårdagen och idag: marknad med Louise, där vi åkte karusell, vilket ledde till att min mage ville göra uppror. Köpte två ringar, som ni får se senare, två remmar med smak av gräddkola och sur jordgubb, plus en munk, så gott! Sprang runt på marknaden lite, störde oss på människor, skrattade, skrek och gjorde bort oss.. Natten var minst sagt händelserik, med smak av chock, nåja, nästan, och prat långt in på natten.. Lite nadamad hann vi också med runt tre tiden. Idag ställde vi klockan på elva, (tidigt!(?)), stack till marknaden för jag skulle köpa en klänning, men fanns inte i min storlek.. dock överlever jag. Sedan blev det kaffe och kakor, och nu sitter man här! Ska snart mysa framför en film med mamma och pappa. Hoppas ni får en trevlig lördagskväll, som då innehåller en titt in här igen.. haha

Kommentarer
Postat av: louise

ahh, riktigt kul vare :D

Kommer sakna dig nu när jag ska iväg ju :( <3

2009-08-01 @ 20:54:18
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0