La lumière me regarde



Tjuu, kom hem senare än vad jag hade trott. Och med endast två par strumpbyxor, som inte ens är rätt. Skandalöst! Ska in till byn imorgon för att fixa tunnare.. Kollade iaf på ett par asgrymma skor, hög klack, smal klack, typ rutiga... ville dö, och fattar knappt varför jag inte köpte dem?! Endast 400 spänn och min storlek och allt! Men ibland talar förnuftet. Hittade dessutom en snyggelisnygg kofta som såg så bra ut på galgen, men på var det alldeles för mycket åttiotal. Klänning också, men lovat mamma nu att ej köpa fler.. Lisa hittade dock en del, så ni är vi ready, set, go för torsdag! Och ja, ovan ser ni klädseln, wow, en dagens.. Grå skjorta är nog mammas gamla, grå/svart t-shirt från H&M, jeans JC, halsband/skärp H&M, armband från typ Korfu, Lindex & Tunisien. Inget speciellt, men hade tänkt slänga på mig min gula Smurf tröja först, men nä.
Andra bilden är mitt nya helvita påslakanset, nice nice nice! Lovar uppdatering senare. Wihoo


Kommentarer
Postat av: nora o golan

tack D:

2009-12-28 @ 20:39:39
URL: http://litaah.blogg.se/
Postat av: Antonia

Tjusiga bilder och en superfin outfit! I like it :D



Vad har du för kamera?:D

2009-12-28 @ 22:14:11
URL: http://melkan.blogg.se/
Postat av: rebeccah

jaa hehe men det är värt att trängas lite för några påsar nya kläder! :)

2009-12-28 @ 22:26:25
URL: http://rebeccaefraim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0