Aléatoire




Sen någon gång i år.
Jaha, snön satte hinder för trevliga planer; jag fick aldrig besök. Stadsbor liksom, de är rädda för minsta lilla, haha, inte vill man fastna i vår håla. Men, istället har man nördat framför Zelda. Can't help it, älskar tvspel. Vandrat runt i de nya skorna har man också gjort. Satans vad jag velar. Mina kinkiga fötters fel. Aja, men jag tror nog ändå att jag nöjer mig med storlek 39. Vi ska nog bli goda vänner till slut. Bild på dem imorgon? Javisst! Superduper snygga ärem! När vi ändå talar om beslutsångest; nyår är något jag inte kan bestämma mig om. Har tre alternativ, plus ett halvt. Helst av allt skulle jag ta det "halva" men det går endast i nödsituation. Får se imorgon. Imorgon ska jag ha bestämt mig. Så äre bara. Och, på tal om nyår, får börja fila på nyårslöftena. Inte för att jag brukar ha några, och om jag har håller jag dem aldrig. Men nu har jag bestämt mig, 2010 ska vara löftenas år.. eller något. Det ska bli bra ska vi se. Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: celine

snygga skor :)

vad händer i kväll?

ha det bra:)

2009-12-23 @ 16:54:56
URL: http://fempraliner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0