Tout ce qui

Oops. Förra inlägget försvann. Inget chokerande egentligen. Det är ju jag.
Men ja, Avatar. För er som inte såg förra inlägget: den var bra = se den!
Tänkte mest säga att jag är lite off, men att jag pluggade yttepytte lite idag ja. Och en promenix med Lisen. Blev ingen städning, dåligt värre, och madrassen är inte ens borta sen Louise sov här. Illa. Men, imorgon så. Och imorgon ska man även till Malmö med mamma, ska faktiskt bara köpa träningskläder (riktar mig främst mot Lisa i Blekinge här!). Så det så. Hehe. Men nu ska man väl dra sig till sängen. Så jag säger godnatt

Kommentarer
Postat av: lisa

träningkläder?! betala med egna pengar?!

något nytt emma! haha, jk.

jag saknar dig redan kepkis :( <3

2010-01-09 @ 02:06:11
URL: http://deuxvies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0