Rêve à propos de les garcons que vous avez rencontrés

I'm so happy I'm so glad, that I've got you.. Vet ni hur ofta jag har den på hjärnan? Fast det var inte riktigt det jag skulle gå in på gällande denna sång. Kom och tänka på den, eftersom LISA i BLEKINGE ska komma ner till MIG i MALMÖ! OCH SNACKA OM ATT EMMA ÄR G-L-A-D!! Iiiih! Torsdag blirre.. så då blir det fika först, och sen Avatar i 3D med familjen som gäller, hört att den ska vara riktigt bra, så man hoppas på det. Och imorgon gäller följande: Städa, plugga (du ska plugga imorgon Emma, du ska, DU SKA, (låtsas att jag är Jediriddare här) och sist men inte minst typ blogga... kanske städa ur garderoberna, lägga undan pengar till sommaren (så duktig jag är!), fotografera och beställa bilder.. men bara kanske. Jag är ju opålitlig gällande sånt.
Louise åkte hem runt fem idag, tråkigt värre. Dagen bestod av..: frukost ca. 12.00. Upp på rummet igen, Louise somnade. Sedan ut med Champis i kylan, därefter lata sig igen. Datorn lite osv. Runt 15.00 började vi göra oss iordning och 17.39 skulle Louise fara tillbaka till sin lilla håla. Och så kan det vara. Väldigt mysigt, ändå! Aja, en typisk lov dag. Nu ska jag nog faktiskt krypa ner i sängen snart. Måste börja vänja mig vid skoltider osv snart. Buhu. Nu har jag babblat på ordentligt, och inte kortfattat heller, så ni får typ leva med det, eller nåt! Dröm sött

Kommentarer
Postat av: lisa

jag är så GALET glad! kommer bli AWESOME!

som jag längtar alltså! :D:D:D

2010-01-06 @ 00:23:54
URL: http://deuxvies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0