Hi, Hello, Hello..


Första bilden tagen av louise
Trönrosa är tröööött vetni. Hon ligger här bakom mig på madrassen och ska snart vandra in i drömmarnas land tills Prince Charming kommer gissar jag på. Tyvärr är det lilla Champis som kommer vara prins idag. Om typ en kvart ska han nämligen på promenad.. aja, skitnsack.
Det har iaf snöat inatt! Precis som jag sa att det skulle göra i januari eller februari! Snacka om att jag kan se in i framtiden.. borde bli sierska. Vet inte riktigt vad vi gör av denna dagen. Kanske att vi ska ut på fotografifärd om tjejen här pallar. Annars ska vi (hon) väl sova bort hela dagen, haha. See ya later dudes!


Kommentarer
Postat av: madde

Tack desamma! :)

2010-01-05 @ 19:22:06
URL: http://maddesfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0