Nous sommes d'or

Ja, jag ändrar ofta mina inlägg, hehe. Men sån är jag. Aja, mormor och morfar ringer på dörren halv tre ungefär, och då blirre massa fika. Ni vet, vår familj och mat... Mormor kommer nog tvinga mig att spela lite jullåtar på piano också, men det fixar jag nog. Undra dock inte över dålig uppdatering idag heller, man måste ju umgås med the dear family ibland. Men hade planerat att lägga in bilder på julklapparna idag också, får dock se hur det blir med det. Ni vet, kan inte lova något. Är ibland dålig på att hålla sådana löften.
Men dudes, your perspective on life sucks.


Kommentarer
Postat av: louise

hah tack du :)

& jaa, gårkvällen spenderade jag framför oth så däför blev det inget msn, något speciellt du hade på hjärtat? det är bara att ringa i sådana fall :)<3

2009-12-27 @ 15:01:34
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0