Promenix


Klingar icke modersmålet skönast,
Binder ej ditt hem med dubbla garn,
Lyser icke själva gräset grönast,
På den tuva där du lekt som barn?

Är helt slut.. puh, ingen aning om varför. Sovit för mycket kanske? Lisa lurade ut mig på en promenad också.. alltid lyckas hon, men of course trevligt, det är ju Lisen. Bilden ovan är dessutom därifrån, riktigt nöjd faktiskt.
Ska väl snart ner och ta lite mat, sedan väntar matte, om min hjärna pallar det förstås. Snäll pappa har man iaf som hjälper en. (Ja, jag är trög när det kommer till matte.) Men ikväll väntar höjdpunkten på hela helgen; pizza! ME LOVES PIZZA. Åh, vad gott det ska bli.. och nu fastnade jag i drömmar. Aja, CYA later alligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0