Nyårsafton


Förra nyår, tog lite bilder på måfå, inget lyckat resultat kanske.. men det är åtminstone fyrverkerier!
Jaha, då vare nyårsafton, tiden går snabbt alltså! Och man hoppas ju på att 2010 kommer slå 2009 med hästlängder, även om 2009 inte varit helt fel. Men ändå. Dock vill man ju inte ha för höga förväntnningar heller, ska go with the flow bara.. det får nog bli mitt absoluta nyårsflöte. + lite annat organiserat, måste ju ha några krav på mig, annars vet man inte vart man tar vägen? Aja, jag ska dra ganska tidigt, bussen går tio över tre med mig och Lisa sittandes på. Eller snarare i kan man väl hoppas. Dock hade varit kul att sitta ovanpå.. men nu bara babblar jag. Ska iaf packa lite, sover nämligen där borta, och jag hoppas på en nedrans trevlig kväll! Kan dock säga redan nu, att ni inte kommer få se några bilder; kameran stannar hemma! Ses nästa år dudes!



Och juste. GOTT NYTT ÅR!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0